Učenici koji pohađaju nastavu fakultativnog predmeta Engleski jezik u digitalnom i multikulturalnom okruženju u proteklom su razdoblju proučavali nacionalni identitet, stereotipe, ali i nacionalne simbole poput zastava.
Svoje znanje proširili su samostalnim istraživanjem u internetskom okruženju te ga primijenili u kreativnom projektnom zadatku u kojemu su pomoću digitalnih alata poput Canve dizajnirali zastave vlastitih imaginarnih zemalja te u popratnom tekstu opisali značenje simbola i dizajna zastave. Sve su na kraju objavili na Padlet zidu, prezentirali pred razredom i iskoristili mogućnosti digitalnih alata za vršnjačko vrednovanje kako bi među svim radovima odabrali onaj najbolji. Na taj su način dodatno razvili vještine i znanja primjerenog korištenja digitalnih alata, izbrusili svoje jezične vještine, ali i pokazali dozu kreativnosti.
Za najbolji rad odabran je onaj učenice 3.B razreda, Valentine Šimić, koja je predstavila zastavu svoje izmišljene zemlje zvane „Valenciare“.
