NATJEČAJ ZA UČENIKE ZA RADNA MJESTA – DAN OBRNUTIH ULOGA 19. ožujka 2025.

Temeljem Godišnjeg plana i programa rada škole i Školskog kurikuluma u šk. god. 2024./2025. ravnateljica Upravne škole Zagreb raspisuje

NATJEČAJ ZA UČENIKE ZA RADNA MJESTA

na DAN OBRNUTIH ULOGA 19.ožujka 2025.

1.) RAVNATELJ/ICA ŠKOLE (puno radno vrijeme, 1 izvršitelj/ica)

     Uvjeti:

  • sposobnost vođenja tima
  • sposobnost donošenja odluka
  • komunikacijske sposobnosti
  • organizacijske sposobnosti
  • spremnost za nošenje financijske, pravne i pedagoške odgovornosti
  • sposobnost cjelovitog uvida u rad škole
  • spremnost na rad više poslova odjednom
  • spremnost na rad u uvjetima brzih i konstantnih promjena
  • poznavanje rada na računalu
  • poznavanje dvaju stranih jezika
  • razvijene analitičke i sintetičke sposobnosti
  • čuvanje poslovne tajne

     Kontraindikacije za radno mjesto:

  • alergije na stresne sitacije
  • alergija na nepredviđene probleme koji se kontinuirano pojavljuju
  • skolonost nepreuzimanju odgovornosti

2.) STRUČNI/A SURADNIK/CA PEDAGOG/INJA (puno radno vrijeme, 1 izvršitelj/ica)

     Uvjeti:

  • razvijena empatija i njegovani suradnički odnosi
  • vještine nenasilnog rješavanja sukoba i konstruktivnog rješavanja problema
  • spremnost na poštivanje etičkog kodeksa rada stručnih suradnika i opravdanje dobivenog povjerenja
  • sposobnost rada u timu
  • komunikacijske sposobnosti
  • organizacijske sposobnosti
  • osnove matematike i statistike
  • poznavanje rada na računalu
  • poznavanje dva strana jezika

     Kontraindikacije za radno mjesto:

  • niski prag tolerancije na raznolika ljudska ponašanja
  • nestrpljenje s dugotrajnim procesima rasta i promjene 

3.) STRUČNA/I SURADNIK/CA PSIHOLOG/INJA (puno radno vrijeme, 1 izvršitelj/ica)

     Uvjeti:

  • razumijevanje osjećaja i potreba drugih ljudi bez osuđivanja 
  • strpljivost u radu jer promjene često dolaze polako
  • otvorenost i fleksibilnost u radu s ljudima
  • sposobnost smirivanja sukoba i pomaganja u rješavanju problema  
  • poštivanje povjerljivosti razgovora s učenicima  
  • spremnost na timski rad i suradnju s nastavnicima i roditeljima  
  • jasno i pristojno izražavanje mišljenja    
  • osnovno razumijevanje statistike/matematike
  • snalaženje na računalu  

Kontraindikacije za radno mjesto:

  • netolerancija na različita ponašanja i osjećaje ljudi  
  • potreba za davanjem gotovih rješenja umjesto pomoći u pronalaženju vlastitih  
  • nestrpljenje s dugotrajnim procesima rasta i promjene  
  • neprihvaćanje različitih stavova i načina života  

4.) STRUČNA/I SURADNIK/CA EDUKACIJSKI REHABILITATOR/ICA (puno radno vrijeme, 1 izvršitelj/ica)

     Uvjeti:

  • razvijena empatija i njegovani suradnički odnosi
  • vještine nenasilnog rješavanja sukoba i konstruktivnog rješavanja problema
  • spremnost na poštivanje etičkog kodeksa rada stručnih suradnika i opravdanje dobivenog povjerenja
  • sposobnost rada u timu
  • komunikacijske sposobnosti
  • organizacijske sposobnosti
  • osnove latinskog
  • poznavanje rada na računalu
  • poznavanje dva strana jezika

     Kontraindikacije za radno mjesto:

  • niski prag tolerancije na različitosti
  • nestrpljenje s dugotrajnim procesima rasta i promjene 

5.) STRUČNA/I SURADNIK/CA KNJIŽNIČAR/KA (puno radno vrijeme, 1 izvršitelj/ica)

     Uvjeti:

  • izrazit interes i entuzijazam za književnost
  • široka opća kultura i informiranost
  • komunikacijske sposobnosti
  • kreativnost i inovativnost u pristupu radu
  • sposobnost memoriranja, analiziranja i sintetiziranja velikog broja informacija
  • poznavanje rada na računalu
  • poznavanje 2 strana jezika

     Kontraindikacije za radno mjesto:

  • alergija na prašinu
  • averzija prema bilo kojem obliku književnosti

6.) VODITELJ/ICA SMJENE (puno radno vrijeme, 4 izvršitelja/ice)

     Uvjeti:

  • organizacijske sposobnosti
  • komunikacijske vještine
  • suradničke vještine (suradnja s dežurnim učenicima, roditeljima, posjetiteljima, nastavnicima)
  • vještine uljudnog ophođenja u telefonskom komuniciranju
  • pedantnost pri preuzimanju i prosljeđivanju poruka, obavijesti
  • snalaženje u nepredviđenim situacijama (požar, dojava bombe, nasilnici na vratima škole, obrana od akvizitera)

     Kontraindikacije za radno mjesto:

  • nesnalaženje u stresnim situacijama

7.) POSLOVNI/A TAJNIK/CA – UČENIČKA REFERADA (puno radno vrijeme, 1 izvršitelj/ica)

     Uvjeti:

  • komunikacijske vještine u radu sa strankama, učenicima, roditeljima i profesorima
  • poznavanje osnova poslova poslovnog tajnika
  • poznavanje uredskog poslovanja i dopisivanja
  • poznavanje rada na računalu (snalaženje u bazama podataka)

     Kontraindikacije za radno mjesto:

  • alergija na prašinu
  • učestali bolovi kralježnice

8.) DOMAR ŠKOLE (pola radnog vremena, 2 izvršitelja/ice)

     Uvjeti:

  • vještina popravljanja školskog inventara
  • urođene „vješte ruke“
  • poznavanje rada s fotokopirnim strojem

     Kontraindikacije za radno mjesto:

  • bilo kakva krvna povezanost s Lolekom i Bolekom
  • nespretnost

9.) SPREMAČ/ICA (puno radno vrijeme, 4 izvršitelja/ice)

     Uvjeti:

  • spretnost u rukovanju metlom i krpom
  • pedantnost u radu
  • urođena sklonost k zdravom, čistom i ekološki njegovanom okruženju
  • dobra obuća i pokaz (za javni prijevoz) za odlazak na dostavu u poštu
  • komunikacijke vještine u ophođenju sa strankama (na porti)
  • spremnost na kuhanje dobre, turske kave

     Kontraindikacije za radno mjesto:

  • strah od rada na visini

Sva radna mjesta su na određeno vrijeme tijekom Dana obrnutih uloga  – 19. ožujka 2025.

Natječaj je objavljen 14. veljače 2025. na mrežnoj stranici Škole i otvoren je do 10. ožujka 2025. do 19 sati.

Životopis i molbe s obrazloženjem motiviranosti poslati isključivo na službeni mail Škole: ured@ss-upravnaskolazagreb-zg.skole.hr  s obveznim predmetom poruke- Dan obrnutih uloga- molba za radno mjesto.

Kreativni pristup javljanju na natječaj smatrat će se prednošću.

Obavijest o rezultatima natječaja objavit ćemo u roku od 7 dana na oglasnim pločama Škole i na školskoj mrežnoj stranici.

Nakon objave izabranih kandidata, kandidati imaju obavezu javiti se osobi za čije radno mjesto su izabrani radi uvođenja u rad.

Izabrani kandidati imaju obavezu pridržavanja radnog vremena, pravila odijevanja i ponašanja u skladu s radnim mjestom.

Zagreb, 14. veljače 2025.