LiDraNo 2025.

Nakon uspjeha na školskoj razini učenice Anamarija Hasić (literarni rad) i Petra Bogunović (pojedinačni scenski nastup) iz 1. c razreda s mentoricom  prof. Željkom Jukić sudjelovale su na općinskoj razini smotre LiDraNo 2025. u I. gimnaziji Zagreb.

Petra Bogunović nastupila je 11. veljače 2025. održavši monolog „Priča o gradu“ Siniše Glavaševića. Na pojedinačnom scenskom nastupu sudjelovalo je 26 učenika, a izabrano je samo 8 učenika što dokazuje da je konkurencija bila velika. Zahvaljujući savjetima školskog povjerenstva prof. Suzane Ven Rakić, prof. Sanje Šepac Dužević te mentorice prof. Željke Jukić, trema koja je bila prisutna na školskoj razini nestala je na općinskoj razini. Nakon uspješno održanog nastupa učenica Petra Bogunović s mentoricom pratila je nastupe drugih učenika. Svaka izvedba bila je ispunjena emocijama, porukama koje su potaknule na razmišljanje. Došao je trenutak odluke. Iako učenica Petra Bogunović nije uspjela, dobila je pohvale povjerenstva općinske razine jer je samostalno izabrala tekst koji je naučila te bila sigurna i koncentrirana u nastupu. Pohvaljena je za velik talent te su joj savjetovali da se ne obeshrabri i da se prijavi za iduću godinu.

Učenica Anamarija Hasić sudjelovala je 12. veljače 2025. na smotri LiDraNo sa svojim literarnim radom, autorskom pjesmom „Vredne žene“ na kajkavskom narječju. Učenica je dugo i temeljito radila na pisanju pjesme na kajkavskom narječju, pokušavala ostvariti rimu, zadovoljiti sve potrebne kriterije za vanjsku i unutarnju kompoziciju pjesme. Često ju je mentorica znala pitati je li gotova, a ona bi odgovorila kako joj treba još malo vremena, ali da će brzo biti gotova. Učenica Anamarija Hasić i mentorica čekale su odluku i slušale imena literarnih radova koja su izabrana. U trenutku kad su pročitali naziv pjesme „Vredne žene“ mentorici su krenule suze radosnice, a učenica Anamarija Hasić lijepo se osmjehnula te su se obje zagrlile. Poslije proglašenja izabranih literarnih radova učenici su mogli pitati povjerenstvo zašto su izabrali njihov rad pa je i učenica Anamarija uputila pitanje. Članice povjerenstva pohvalile su je zbog pisanja na narječju, zanimljivoj temi pjesme, ostvarenoj rimi te pjesničkom ritmu.

Želimo joj uspjeh na županijskoj razini smotre LiDraNo 2025.!