U sklopu Erasmus+ projekta „Osobna dobrobit u školi“ profesorica Sanja Šepac Dužević osmislila je i provela raznolike zanimljive aktivnosti, praćene anketom prije i poslije provedenih radionica. „Bocu briga“ punili su učenici 3.B i 3.E razreda, pišući o svojim trenutnim brigama i strahovima. Najčešće su spominjane brige radi loših ocjena, usmenih i pisanih provjera znanja te kašnjenje javnog prijevoza, zdravlja bližnjih, ali i uspoređivanja s vršnjacima, strah od sramoćenja, odrastanja i sl. Anonimno su komentirali i predlagali što učiniti kako bi smanjili osjećaj zabrinutosti. Učenici su zatim vodili „Dnevnik zahvalnosti“ i uvidjeli da je u svakome danu pregršt razloga za radost te da sami biramo što je bitno, koji su nam prioriteti te kako zapisivanje briga, ali i vođenje dnevnika zahvalnosti pomaže da prepoznamo kako se osjećati sigurnije i bolje.

Učenici 4.E razreda s profesoricom Šepac Dužević uputili su se u Muzeju grada Zagreba gdje su tražili slike i skulpture koje bude osjećaj sigurnosti u njima, analizirali su vlastite emocije i umjetnine koje su te emocije pobudile, razmjenjivali su u paru iskustva, a zatim u grupi. Izradili su digitalne plakate na kojima su se slobodno izražavali, vizualizirali emocije, tražili što ih čini sigurnima i s osjećajem dobrobiti. U aktivnosti „Tanjur za mentalno zdravlje“ naučili su kako razvijati mentalno zdravlje, koliko je važno vrijeme za usredotočenost, uronjenost u vlastite misli, povezivanje, san, igru i fizičku aktivnost.


Konačan ishod je da su učenici osvijestili kako se suočiti s problemima, racionalizirati ih i smanjiti osjećaj zabrinutosti, razvijati zahvalnost i biti prisutan u sadašnjem trenutku. Time postajemo sigurniji u same sebe, to je osjećaj kojemu ljudsko biće najviše teži, ali mu je i najteže dostupno. Sigurna osoba može biti kreativna, koncentrirana i usmjerena na obavljanje zadataka te daljnju izgradnju samopouzdanja kako bismo bili svjesni vlastite vrijednosti i ljepote življenja.
