Važna obavijest – preuzimanje potvrda
Poštovani učenici i roditelji,
sve potrebne potvrde o statusu školovanja možete preuzeti samostalno na stranici: potvrde.skole.hr
Poveznica za preuzimanje potvrda
Učenička referada
Poštovani učenici i roditelji,
sve potrebne potvrde o statusu školovanja možete preuzeti samostalno na stranici: potvrde.skole.hr
Poveznica za preuzimanje potvrda
Učenička referada
Učenička deliberacija je održana 20. lipnja 2022. u Upravnoj školi Zagreb te je na njoj sudjelovalo četrdesetak učenika iz škole i debatnog kluba koji djeluje unutar škole.
Deliberacija, kao oblik javne rasprave, provedena je u sklopu projekta “Demokratsko procijepljenje – Debatni klubovi i deliberativna demokracija kao model razvoja demokratskih kompetencija i participativnog donošenja odluka” Hrvatskog debatnog društva.
U projekt je od rujna 2021. uključena Upravna škola Zagreb, a ovo je prva učenička deliberacija u Zagrebu od 3 predviđene. U protekloj školskoj godinu učenici i učenice su zajedno s voditeljicama Mirnom Lekić i Marijom Hazdovac te voditeljem Deanom Sarapom bili uključeni u razvoj debatnog modela građanskog odgoja i obrazovanja. Debatni model podrazumijeva osnaživanje učenika i učenica kroz debatni klub ili kroz korištenje debatne metodologije u nastavi za aktivno građanstvo. Projekt pomaže mladima da razviju demokratsku svijest i građanske kompetencije kroz sudjelovanje u radu debatnih klubova i deliberacijama. Kroz sudjelovanje u projektnim aktivnostima mladi stječu praktična iskustva i trajna znanja koja će im pružiti temelj za aktivno sudjelovanje u društvu u budućnosti. Na deliberaciji su učenici debatnog kluba imali priliku raspraviti o problemu koji ih muči te predložiti rješenja.
“Problem s kojim se susreću učenici je nedostatak kvalitetne prehrane u samoj školi, ali i u blizini škole. U tim situacijama, učenici se okreću pekarama, automatima za hranu ili štandovima brze prehrane koji su u relativnoj blizini škole (…) U svrhu toga htjeli bi otvoriti kantinu zdrave prehrane.”
Ravnateljica škole je učenicima pak izložila što se sve po pitanju prostora za kantinu dosad poduzelo, što je bilo uspještno a što nije i zašto te istaknula da će rado podržati daljnje napore da se prijedlog dostavi donositeljima odluka te zagovara za rješenje. Iduće školske godine planiramo follow-up na ovu priču te uključenje susjedne škole koju muči isti problem kako bi se zagovaračke snage udružile.
Projekt provodi Hrvatsko debatno društvo s partnerima: Udruga hrvatskih srednjoškolskih ravnatelja, Udruga gradova i islandskom udrugom Citizens Foundation. Projekt je sufinanciran u iznosu od 140.000,00 EUR u sklopu financijskih podrška Islanda, Lihtenštajna i Norveške u okviru Europskog gospodarskog prostora i Norveških grantova.
U prilogu se nalazi raspored dopunskog rada za učenike od 1. do 3. razreda.
DOPUNSKI-RAD-rasporedPogledajte bilten s državnog natjecanja Tajničko poslovanje Worldskills Croatia 2022.
U subotu, 11. lipnja, održan je Dan otvorenih vrata Upravne škole Zagreb na kojem su sudjelovali brojni posjetitelji. Dan smo započeli predstavljanjem škole i kratkim razgledavanjem. Posjetitelji su kroz interaktivne radionice mogli isprobati desetoprstno pisanje, igrolikom vježbom i digitalnim kvizom provjeriti znanje engleskog jezika, prisjetiti se povijesnih činjenica uz Jeopardy kviz te provjeriti svoju financijsku pismenost uz Kahoot kviz. Naši nastavnici bili su cijelo vrijeme na raspolaganju za sva pitanja posjetitelja, a učenici su asistirali nastavnicima u provođenju radionica i kvizova. Na kraju su posjetitelji u grupama odigrali Kviz općeg znanja, koji su vodili učenici naše škole, a najbolji i najuporniji posjetitelji osvojili su nagrade.
Dragi maturanti,
svečana podjela svjedodžbi za učenike 2.f razreda i sve učenike četvrtih razreda održat će se 1. srpnja 2022. u 11 sati.
Veselimo se vašem dolasku!
(1.F)- TALIJANSKI JEZIK
Srijeda 15.06.2022. u 12.25- pisani dio ispita (Dunja Suton)
Petak 17.06.2022. u 13.15- usmeni dio ispita (komisija: Dunja Suton, Olja Jerosimić, Dean Sarapa)
(2.D)- HRVATSKI JEZIK
Petak 17.06.2022. u 10.45- pisani dio ispita (Marija Ćurić)
Ponedjeljak 20.06.2022. u 10.45- usmeni dio ispita (komisija: Marija Ćurić, Eva Gluhak Mušinović, Ivana Marić)
(3.D)- UPRAVNI POSTUPAK
Četvrtak 09.06.2022. u 14.00- pisani dio ispita (Ondina Mesar)
Petak 10.06.2022. u 14.00- usmeni dio ispita (komisija: Ondina Mesar, Zrinska Janković, Ana Sabljak Mostovac)
(2.C)- POSLOVNA PSIHOLOGIJA
Četvrtak 09.06.2022. u 13.15- pisani dio ispita (Renata Turčinović Kramar)
Utorak 14.06.2022. u 13.45- usmeni dio ispita (Renata Turčinović Kramar, Ivana Čepek, Željka Demeterfi Gukov)
(2.C)- ZEMLJOPIS
Petak 10.06.2022. u 14.00- pisani dio ispita (Lidija Perić)
Ponedjeljak 13.06. u 13.40- usmeni dio ispita (Lidija Perić, Mirna Lekić, Željka Demeterfi Gukov)
(2.C)- ČOVJEK, ZDRAVLJE, OKOLIŠ
Ponedjeljak 13.06.2022. u 12.00- pisani dio ispita (Ivana Čepek)
Utorak 14.06.2022. u 13.20- usmeni dio ispita (Ivana Čepek, Renata Turčinović Kramar, Željka Demeterfi Gukov)
(2.C)- TALIJANSKI JEZIK
Srijeda 15.06.2022. u 12.25- pisani dio ispita (Dunja Suton)
Petak 17.06.2022. u 13.15- usmeni dio ispita (komisija: Dunja Suton, Olja Jerosimić, Željka Demeterfi Gukov )
Predmetni ispiti su komisijski ispiti i trebaju se prijaviti u referadi u srijedu 08.06.2022.
Svi predmetni ispiti sastoje se od pisanog i usmenog dijela ispita. Da bi se predmetni ispit položio s uspjehom, učenik mora pristupiti i pisanom i usmenom dijelu ispita. Ako učenik ne pristupi ispitu, zaključuje se negativna zaključna ocjena.
Učenici koji polažu predmetne ispite trebaju doći ispred zbornice 10 minuta prije termina pisanja ili usmenog odgovaranja te tamo pričekati predmetnog profesora/ komisiju.
Ovogodišnji Dan sigurnijeg Interneta učenici 1.a razreda i nastavnica Andrea Wawrzynek obilježili su igrom Escape room. Izrađena radionica je, među više od 200 prijavljenih, nagrađena kao jedna od najboljih u kategoriji Lažnih vijesti. Radionica sa svim uputama bit će javno objavljena u priručniku Centra za sigurniji Internet te na njihovoj web stranici. Učenici i nastavnica nagrađeni su prigodnim poklonima.
Popis nagrađenih radionica:
PREKOMJERNA UPOTREBA RAČUNALA/INTERNETA:
ZAŠTITA PRIVATNOSTI NA INTERNETU
LAŽNE VIJESTI
Učenici u zanimanjima Poslovni tajnik i Upravni referent obvezno uče dva strana jezika.
Za prvi strani jezik učenici biraju između Njemačkog i Engleskog jezika. Prvi strani jezik u pravilu je jezik koji se osam godina učio u osnovnoj školi.
Učenici koji biraju Njemački jezik kao prvi strani jezik, za drugi strani jezik moraju izabrati Engleski jezik.
Učenici koji biraju Engleski jezik kao prvi strani jezik, drugi strani jezik biraju između Njemačkog jezika i Talijanskog jezika.
U sustavu je obvezno izabrati jedan prvi strani jezik i jedan drugi strani jezik.
Moguće je, ako želite, izabrati Latinski jezik kao izborni predmet.
Učenici u zanimanju Administrator uče samo jedan strani jezik i to je Engleski jezik.
VJERONAUK/ETIKA
Molimo sve pristupnike da u sustavu označe žele li učiti Vjeronauk ili Etiku. Obavezno je opredijeliti se za jednu opciju.
Upravna škola Zagreb
Provjera predznanja stranog jezika za upis u 1.razred
NAPOMENA: ovu provjeru trebaju obaviti samo oni učenici koji žele odabrati učenje stranog jezika (engleskog ili njemačkog) kao I. stranog jezika, koji nisu učili najmanje 4 godine u osnovnoj školi.
Provjera predznanja stranog jezika (engleskog i njemačkog) za upis u 1. razred provest će se 30. lipnja 2022. u 12:00 sati.
Provjera predznanja stranog jezika (engleskog i njemačkog) za kandidate s teškoćama u razvoju provest će se 23. lipnja 2022. u 12:00 sati.
Učenici trebaju dostaviti školi pisani zahtjev za polaganje provjere najmanje 3 dana prije polaganja.
Provjera stranog jezika obavljena u jednoj školi vrijedi za sve škole.
Dostava dokumentacije za upis u 1. razred 2022./2023. vrši se prema sljedećem rasporedu:
PONEDJELJAK, 11.7.2022.
ONLINE
Najkasnije do 12.00 sati.
Nakon 12 sati dostava dokumentacije online više neće biti moguća.
Skenirati dokumentaciju na e- mail upravnazg.upisi@gmail.com
Potrebno je naznačiti broj mobitela na koji ste dostupni. Dobit ćete potvrdu o primitku kako biste znali da smo zaprimili dokumentaciju. U slučaju problema sa slanjem dokumentacije ili ako niste zaprimili potvrdu o primitku, javite se na broj 01/4830773 (od 10.00 do 14.00 sati).
OSOBNI DOLAZAK
Dostaviti dokumentaciju u školu od 12.00 do 18.00 sati.
Upravni referent: učionica 11, prvi kat
Poslovni tajnik: učionica 10, prvi kat
Administrator: učionica 10, prvi kat
Popis obvezne dokumentacije za redovne kandidate :
Popis obvezne dokumentacije kandidata s teškoćama koji su ostvarili pravo rangiranja sukladno listama prioriteta (predrok).